Junibacken

Helena och jag hade tidigare pratat om att försöka åka till Junibacken idag. Tyvärr visade det sig att leveransen av vår bänkskiva blev flyttat från förra torsdagen till idag och de bara kunde lämna beskedet att den skulle komma någon gång mellan 09:00-15:00 så vi bestämt oss för att skjuta upp det. Istället tänkte vi lämna kidsen på dagis och ta en promenad med hundarna på förmiddagen. Jag hann dock inte mer än halvvägs innan killen med skivan ringde. "-Vi är där om en halvtimme!"  Bara att ta hundarna och Celine och gå hem igen, lyckligtvis hade klockan inte hunnit bli tio innan allt var leverat och klart och vi hann lätt åka till Junibacken ändå.



Såhär såg Celine och Stella ut när vi kom fram till Junibacken.


Fortfarande lite trötta är de redo för att se...


...Pippi-teatern förstås!


Lunch, ungarna tävlar i vem som dricker snabbast och mest


Kanan var roligast tyckte Celine och åkte den säkert femtio gånger...


Leker i något hus


Stella och Celine på sångstund


Bullar! Ropade Celine, tyvärr inte ätbara sådana

Nu ikväll har jag varit på föräldramöte på dagis, reagerar fortfarande när jag hör det. Jag, på föräldramöte?! Varför då liksom? Ja just det, jag är ju förälder, till bästa Celine :-) Så fort hon har somnat (Rkard kämpar med det just nu...) så ska vi käka jordgubbar doppade i choklad och kolla på lite inspelad TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0