Dagis och julkorten som försvann...

Ni vet ju att jag beställt julkort från Mediamarkt i slutet av november som lovades komma inom fem arbetsdagar, när det passerat dessa dagar försökte jag höra av mig för att ta reda på vart de tagit vägen, flera mail och telefonsamtal senare gav jag upp, de går inte att få tag på. Nu på morgonen gjorde jag ett nytt (sista) försök och då visar det sig att varuhuset i Barkarby har stängt pga tekniska problem. Ingen uppgift om nr de åter tänkte öppna, utom "förhoppningsvis inom kort". Jag ger upp, nu gör jag egna julkort istället, kommer de senare kan de lika gärna få behålla dem, för jag vill ju få iväg korten den här veckan.

Jag är ledig idag, men lämnade Celine på dagis vid nio iallafall för de skulle träna inför eftermidddagens luciatåg, dessutom behövde jag få lite gjort här hemma, allt släpar efter när det är tävlingshelg. Vi har ju otroligt nära till dagis, från balkongen på vår övervåning ser jag nästan hela gården;


Celines gula förskola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0