Det perfekta dagisplagget (eller en hyllning till Lindex...)

Jag gillar som bekant att handla barnkläder. Roligast är förstås att handla fina och oftast onödigt dyra plagg från t.ex. Molo, Nova star, Meandi och Villervalla. Tyvärr tillåter min plånbok inte alltid det, därför är jag så glad att Lindex finns! Där har de alltid ett stort utbud, mycket nyheter och härliga färger. Över hälften av alla Celines kläder kommer säkert därifrån och jag gillar att de har många plagg som matchar varandra. Mitt absoluta favoritplagg från Lindex är deras velourbyxor, Celine har verkligen många sådana, säkert ett par i varenda färg som tillverkats. Senast ut är turkosblå och ljuslila, härligt våriga och jag har såklart köpt båda två. Velourbyxorna är verkligen det perfekta dagisplagget, med muddar nere vid fötterna så att man kan lätt gå upp i storlek så att barnen kan ha dem länge och resår + knyt i midjan gör att de passar även smalisar. Om ni inte gjort det redan, köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0