Hur går det i källaren?

I princip hela dagen igår och halva idag har vi ägnat åt att försöka få ordning i källaren som fram till nu egentligen bara varit ett ställe vi slängt ner allting vi inte vetat vad vi ska göra av. Tanken är att ena rummet ska var ett rum med projektor för mysiga filmkvällar, men först ska vi måla väggarna och lägga nytt golv. Kommer ni ihåg hur det såg ut, om inte så har jag sparade bilder;


Före


Samma rum efter.

Det andra stora rummet nere i källaren har vi tänkt att använda som ett förråd.

 -->

 --> 

Vi har kommit en bra bit på väg, men är långt ifrån klara, två naglar lyckades jag bryta av igår i allt kånkande, så jag bestämde mig på kvällen för att ta bort mina gelenaglar, världens jobb, nästan värre än att städa källaren ;) Nu sitter jag här med jättekorta och fula naglar och funderar på vad jag ska göra med dem, det kommer ju att ta flera månader för dem att se bra ut igen. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0