Nackspärr?

Ha, där fick jag för mitt klämkäcka måndagshumör. Vaknade med lite stel nacke imorse, på förmiddagen på jobbet började det göra ondare och ondare när jag vred huvudet och lagom till lunch kände jag mig som en robot. Diverse behandlingar med värme och en vibbrerande grej samt värktabletter gjorde eftermiddagen lite bättre och nu känns det faktiskt ganska okej. Kanske klarade jag mig? Hoppas verkligen det, ska nämligen jobba hela veckan och det blir inte kul med stel och ond nacke. Mycket roligt står på schemat den här veckan, imorgon pyssel och julbak och på fredag heldagsutflykt för att se en julkonsert. Nu ska jag ta och göra lite mat innan Rikard kommer hem, blir något med falukorv, så kulinariskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tell me... Ont i nacken sedan i februari, non stop! :( Röntgen nästa vecka...

2009-12-03 @ 06:38:43
URL: http://Www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0