Tankar i slutet av året

Eftersom mitt minne är likställt med en guldfisk så hoppar jag över att summera året som gått. Det har varit ett fint år och jag gillar tanken på mitt liv.

Jag kommer nog inte att avlägga några direkta nyårslöften, vet alltför väl att jag aldrig kan hålla dem iallafall. Däremot har jag tänkt att ta bättre hand om min kropp, äta sundare och träna mer, vilket inte lär bli så svårt, varenda försök till motion kommer att ge en förbättring på den fronten eftersom det är lika med noll nu. Jag ska bli bättre på att hålla kontakten med människor jag tycker om och vinna VM i agility. Haha, det där sista kanske vi inte hinner fixa under nästkommande år, men planen är att lägga en bra grund att jobba utifrån iallafall.



Om någon missat det, så vet ni nu ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha heja Celine! :D

2010-01-01 @ 17:16:12
URL: http://pudelbus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0