Udda julförberedelser


Inte så juligt, men gott.

Kan tänka mig att de flesta en kväll som denna i lugn och ro provsmakar den nygriljerade julskinkan och bara myser. Så ser det inte ut hemma hos oss ikväll. Vi har precis ätit en tacotallrik, så ojuligt det kan bli. Rikard monterar ihop julklappen han tydligen köpt till sig själv (en gigantisk radiostyrd bil...) och innan det blir julafton ska golvet i källaren vara färdigmålat. Lite annorlunda julförberedelser med andra ord. Vi ska inte fira jul hemma hos oss i år, så det finns ingen mat vi behöver förbereda och alla klappar ligger fint inslagna. Allt klart, nu är det bara att vänta.


Kims första halsband är inhandlat!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hittade ett sött litet halsband här hemma som nog får bli Ojs första! Jösses, de är inte stora de små kottarna!

2009-12-23 @ 19:06:17
URL: http://www.pudelbus.com
Postat av: Theresé

Nämen så sött:P =) Tror jag också har nått (gammalt) valphalsband här hemma som får bli Dees första. Har en hel låda med koppel o halsband, ska nog ta vara på det innan hon får ett helt nytt o nyinköpt :P nu är de inte långt kvar och jag längtar som en tok..

2009-12-23 @ 20:31:10
URL: http://www.stis.se
Postat av: Petra

Mick var så oerhört liten när jag fick hem honom 9 veckor gammal att alla halsband jag har haft till tidigare hundar var alldeles för stora. Vi åkte och köpte ett litet katthalsband och det passade fint!

2009-12-24 @ 14:03:49
URL: http://petrasbc.inc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0