Vad fick vi i julklapp då?

Innan vi gick och la oss igår plockade vi upp alla presenter vi fått i julklapp. I Celines rum finns nu bland annat en massa nya böcker, filmer och pussel, dockor, bandyklubbor, spis med diskbänk, kläder, traktorer, en keyboard, leklera, pennor, kritor och målarböcker, lego och ett besök på pippiteatern som just nu går på Vasateater.

Jag fick en massa saker trots att vi bestämt oss för att minska ner på julklapparna i år. Bland annat två parfymer (Escada Magnetism och D&G The One) jag önskat mig av Rikard, han hade även köpte ett smyckeskrin, hudcreme och en epilator. Den var jag såklart tvungen att testa med en gång och har nu röda, men hårfria ben. Shit vad ont det gjorde!! Av övriga familjen fick R och jag tillsammans två stekpannor, tre sällskapsspel, en arbetsbänk till källaren, en digital stektermometer, bensinpengar och presentkort på IKEA och Åhlens.

Hundarna var såklart med och firade jul och fick både tuggsaker och smaka lite julmat. Under granen låg även ett paket till Kim, vad det är får hon se när hon kommer hem, om exakt en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0