Inköpen

Nu är jag äntligen hemma efter en trevlig kväll, blev lite senare än jag tänkt mig, men vad gör det, jag är ju ändå ledig imorgon :-D Precis som jag planerat köpte jag kalasklänningen till Celine, utöver det blev det faktiskt bara en klänning till mig själv. Meandi har en hel del fina kläder, men mycket är ganska dyrt och det finns så mycket andra kläder av andra märken som jag också vill köpa så jag får hejda mig lite. Kalaset gick på 729:- ändå. Gott fika i form av kärleksmums och kolakakor serverade, jag tog av både, orka bry sig om det ändå bara ger två hekto i veckan. Imorgon är en annan dag, jag får väl kompensera det med lite extra motion eller något. Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0