Konstig kombination

Det blev en sväng till Jakobsberg/Barkarby precis som jag tänkte. Köpte lite småsaker och tog en macka till lunch i Jakan innan jag tog bussen till outletområdet. Hade tänkt mig en lite varmare senvinter-tidig vårjacka till Celine från Lindex, men de hade inte rätt storlek så det fick vara, kanske funkar det lika bra med skaljackan hon har med en fleece under. På Babyland hittade jag badskorna jag sökte, kommer att bli perfekt både runt poolen så att hon inte halkar och på den varma stranden. Slank in på lite andra affärer också, Hemtex har ju alltid rea och idag var inget undantag, köpte nya sängkläder till Celine (behövdes efter morgonens vällingincident...) jättegulliga och till halva priset :-) Det blev även en jättestor kudde, den täcker hela botten i Celines koja som hon har på sitt rum, hon gillade den jättemycket och kröp in och la sig på den direkt. På Polarn och pyret köpte jag ett ullunderställ, blir bra nu när vi ska till fjällen igen, och de var så stora att de säkert passar även nästa vinter. Kändes lite skumt att handla badskor till solsemester och ullkläder till vintersemestern samtidigt. Celine blev som vanligt galen när jag kom hem med påsar och slet upp allt, direkt skulle skorna provas.


Celine i ullunderställ och badskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0