Två hekto

Två hekto, två ynka hekto. När jag ställde mig på vågen imorse visade den att jag tappat det sedan förra tisdagen, ynkligt på en vecka tycker jag. Känns nästan inte värt att avstå från allt gott (så när som på en semla) om det bara ska ge mig två hekto. Som salt i såren berättade en tant på jobbet att hon minsann tappat 2,6 kilo på en vecka när hon började med ISO-dieten (??) eller något liknande, hon gick runt och käkade dadlar och gurka, urk! Jag vill inte gå på någon extrem diet, hoppades i min enfalld att lite extra vardagsmotion och sockerförbud skulle hjälpa, kanske tar det bara lite längre tid innan man ser resultat? Om inte annat så skonar det säkert mina stackars tänder som borde ha besökt tandäkaren för länge sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0