Rea-flopp...

Hade tur och fick sluta lite tidigare idag från jobbet och stack direkt till Kista för att spana in rean på Po.p, tyvärr visade det sig att de inte reade några ytterplagg alls och det var egentligen bara det jag var intresserad av. Kikade på några tröjor, men kom hem tomhänt. Frågade hon som jobbade i butiken och det verkade som att de skulle sänka priserna på ytterkläderna senare, antagligen just den veckan vi är i fjällen med min vanliga tur.

Egentligen ska väl inte jag klaga på otur förresten, fick nämligen ett mycket trevligt samtal idag som talade om att jag vunnit första priset i en tävling jag tydligen deltagit i i december, vinsten var presentkort på Kappahl och hjälp av en personal shopper, verkligen en kul överraskning! :-)

Celine fick sin vaccination på BVC idag och har åkt på lite feber nu ikväll, hoppas iallafall att det bara är en reaktion på vaccinet så att hon inte håller på att bli sjuk (igen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0