Sjukstuga på Glimmerstigen

Celine är dålig. Igen. Hon har kräkts ett par gånger under helgen och nu har hon legat däckad i sängen precis hela dagen, febern verkar ha gett med sig, men isället har vi en totalt orkeslös unge som lever på ett par klunkar vätskeersättning i timmen. Som inte det vore nog är både Rikard och jag dåliga också, en halv banan och en knäckebrödmacka är det jag fått i mig idag, Rikard ingenting. Allt som vi planerat och göra idag förbyttes till en dag under täckte, surt. Jag blir nog hemma med lillfröken imorgon, som det ser ut nu finns det inte en chans att hon kan gå till dagis. Det enda jag kan vara glad över nu är att det här inte inträffade för en vecka sedan när vi var i Göteborg, eller ännu värre nästa helg då vi på lördagen åker upp till Idre fjäll för en vecka i skidbacken. Taket och väggarna får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0