Summering av första dagen

Snart är första dagen utan godis, kakor och andra sockerbomber till ända. Trots lätt huvudvärk kan jag konstatera att det ändå gått riktigt bra.  Halv sex i morse ringde klockan, det blev någon typ av fullkornsmacka med ost och gurka till frukost. Eller rättare sagt två stycken. I väskan la jag ner en banan och ett päron tillsammans med badkläderna sedan bar det av till jobbet, idag en heldag i simhallen. På vägen köpt jag lunch som blev pastasallad med kyckling, tyvärr visade den sig vara ganska äcklig och dessutom ge mig magknip som höll i sig ända till middagen så frukten jag tog med mig förblev orörd. När jag kom hem höll Rikard på att göra middag, pannbiff med kokt potatis, gräddsås och lingon. Gott. Nu har vi precis varit ute med hundarna, riktigt trist väder, men det bryr sig ju knappast de fyrbenta om. Nu blir det strax horisontalläge i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0