Jobbarvecka

Jag har jobbat hela den här veckan och tanken var att jag skulle ha gjort det även imorgon, om det inte vore så att dagispersonalen ringde vid lunchtid idag och berättade att Celine hade feber... Lilltjejen hade nästan 40 grader och har maratontittat på Pippi hela eftermiddagen med Rikard. Imorgon blir jag hemma med henne och nästa vecka har jag semester, inga stora saker inplanerade, känns ganska skönt att ta det lite som det kommer. I slutet av veckan blir det nog ett besök med övernattning i Örebro.

Igår var jag på Tekniska museet med L och hans kompis I, vi såg 4D-filmen "Flyg!" och det var verkligen en kul upplevelse för oss alla, häftigt med vatten, vindar, vibrationer och dofter (!) i biosalongen, rekommenderas. 
Vi hann även med en tur på polismuseet, det som imponerade mest på mig där var nog de fina toaletterna med utmärkt handikappanpassning. I övrigt var det ganska trist, en hel avdelning om konstförfalskning... Vi lyssnade även på information riktad till barn av en polis som noggrant informerade om att polisen aldrig vill skada även om de bär både batong och pistol. På övervåningen fick samma ungar sedan skjuta ihjäl folk hej vilt i ett TV-spel... 
Vi avslutade dagen med glass ute i solen och tittade på båtarna som kom och gick mot djurgården och fjäderholmarna.

Tisdag och onsdag har vi varit och tränat med hundarna på kvällen, idag har det ösregnat så vi har knappt varit utanför dörren, varken på jobbet eller hemma.


Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Självklart var 89 rätt svar!

2009-07-10 @ 13:09:24
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Jeanette

Roligt & kika in till din blogg. Grattis till alla agilityframgångar:-)

2009-07-10 @ 19:06:51
URL: http://www.starsweepers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0