Celine har fixat semesterns outfit

Vi var ju som sagt och shoppade idag och Celine fixade Thailandresans outfit, linne och trosor från HM och solhatt från Polarn o Pyret. Lär ju räcka i värmen.


Konstverken på benen fixade hon själv imorse med en tuschpenna....

Annars handlade jag mest till mig själv, klänning och ett skärp på rea. Linnen, solglasögon och fodral till dem hade jag planerat att köpa och fann. Och ett fint vårigt armband, turkost, kommer att matcha bra med solbrännan. Slutligen lite trista saker som strumpbyxor och strumpor.

Mötte Rikard på IKEA och vi bar ut 80 kilo bänkskivor, diskho, blandare och några skåpsdörrar, rekommenderas inte att göra med en trött, hungrig tvåring i släptåg...

Nu väntar jag bara på att Rikard ska komma hem med middagen, så kan vi sätta oss ner och äta och ta det lite lungt, skönt med fredagkväll :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha det är inte att rekommendera att bära ut mer än den vikten heller (från IKEA förra veckan) när man bara är en som bör bära.... Tur att det finns snälla själar där ute som erbjuder sig att hjälpa till!

2009-03-21 @ 01:10:34
URL: http://www.petrasbc.se.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0