Dagens outfit och shoppingtur i Jakan

Försökte få Celine att ställa upp på en bild med nya kläderna imorse, tyvärr var hon inte riktigt på det humöret och reultatet blev därefter, det hon har på sig är iallafall de nya Nova star jeansen (ännu coolare är de bakifrån sett) och Kikkid tröjan i frotté.



Jag ringde H och frågade om hon var sugen på hundpromenad, det slutade med att vi åkte till Jakobsberg, lunchade och kollade i affärer. Hundarna fick sig ändå en sväng då jag tog med dem och vi gick förbi Rikards syrra och lämnade dem där på väg till tåget. Det blev inte så mycket handlat, ett par stumpbyxor till mig typ, så hämtade jag ut paketet på Lindex. La precis nyligen in en till beställning på Lindex, anledningen till att jag handlade där istället för i butik är att de har mycket mer kläder på rea där + att man kan använda rabattkoder = mycket mer saker för pengarna. Det är ju ganska enkelt att hämta ut paketet sedan i butik.

Nu kommer snart Rikards föräldrar som ska hjälpa mig att lägga lite mer golv, Rikard kommer hem sent från jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0