Ledighet

Nu har jag jobbat sista dagen innan resan, känns skönt att (förhoppningsvis) få sova ut imorgon, jag gillar allt med mitt jobb förutom de tidiga mornarna, jag är nog inte gjord för att jobba så tidigt, passar egentligen bäst ihop med nattjobb tror jag. Hursomhelst brukar det gå ganska bra ändå, jag har lärt mig knepen. Aldrig ställa fram väckarklockan, utan gå upp direkt när den ringer och lägga fram kläderna man ska ha dagen innan så att man sömnig slipper irra runt i mörkret och leta. Känns lite konstigt att jag på nästa arbetspass sitter på ett flyplan på väg till Thailand. Måste nog plocka fram väskor och sånt som ska med i helgen. Ännu konstigare känns det att när vi kommer hem (efter tre veckor!) är mitten av april passerad och våren är ett faktum i Sverige, kom på imorse när jag klädde på Celine att hon antagligen inte kan ha sin vinteroverall då, dagarna i jobbiga, tjocka kläder är räknade!

Har inga direkta planer för imorgon, Katta kommer förbi efter lunch, hon har någon stegräknartävling på sitt jobb och var väldigt pigg på att gå ut och gå, så det blir nog en tur med hundarna vid Lillsjön. Kanske bakar jag något, funderar på nyttigt bröd eller onyttiga daimkakor. Får se vilket som isåfall drar längsta stråt ;-)

Höga efter gårdagens träning med tjejerna åkte vi till klubben även idag, favorit i repris! Gick kanon och nu ikväll har jag slängt in ett par anmälningar till agilitytävlingar, debuten blir nog inofficiell i slutet av april.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi planerar thailand i november vi. Tips på var vi ska åka om vi prioriterar bad och bra matställen?

2009-03-19 @ 06:06:03
URL: http://www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0