Mer tid

Ibland blir jag förvånad över människor med småbarn som säger att de inte hinner med någonting, här känns det precis tvärt om ibland. Sedan Celine föddes är det slut på att sova bort halva dagen, hon är oftast klarvaken före åtta, ibland långt före till och med. Klockan är nu inte ens nio, i källaren snurrar dagens första tvättmaskin, väggarna i köket är nyspacklade och vi är mätta efter att nyligen ätit frukost. För tre år sedan hade jag absolut inte tagit mig ur sängen vid den tiden en ledig dag. Framåt lunch tänke jag gå och lämna hundarna hos Katta sedan åka och handla. Ska möta Rikard i Barkarby i eftermiddag då vi ska köpa bänkskivorna och diskho till köket, innan dess vill jag hinna titta på lite roligare saker i andra butiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0