ÅRE!

Både Rikard och jag åker snowboard och har gjort det lika länge som vi varit tillsammans, jag till och med längre än så, det var faktiskt jag som från början tvingade upp honom på en bräda, nu har det svängt lite och han är nog nästan mer entusiastisk än vad jag är. Varje år brukar vi åka upp ett par resor och en vecka i Idre fjäll är redan bokad i januari, det är en klassiker som hängt med många år. Eftersom vi ska till Thailand i mars så hade vi inte tänkt att åka på några fler fjällresor den här vintern, förutom några enstaka dagar i typ Romme och Bjursås. I helgen överraskade dock Rikard mig med att ha planerat in en barnfri långhelg i Åre i februari! Vi var där för tre år sedan tror jag det var och det var verkligen toppen, så det ska bli jättekul!



Bästa underbaraste Rikard, älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0