Överkörd

Celine vaknade redan vid fyra imorse och var tydligen hungrig, en flaska välling och hon somnade om till sju, därefter var det lönlöst. Jag satte på barnkanalen för att kunna ligga kvar ett tag till, hon brydde sig inte så mycket om TV:n, utan hämtade i princip varenda leksak hon äger och samlade dem i sängen och avslutade med att bära upp läragåvagnen och köra över mig med den. Då gav jag upp. Nu håller jag som nästan alltid på med flera saker samtidigt, städar, sminkar mig och klär på Celine. Ska gå ner i källaren strax och leta fram något sällskapsspel, ikväll efter mötet ska vi nämligen samlas några arbetskompisar och äta, dricka och umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0