Celine sjuk



Celine har varit lite hängig ända sedan vi kom hem från Thailand, det har kommit och gått, ena stunden har hon varit jättepigg, nästa trött. Flera nätter har hon haft rejäla febertoppar och nu är det hostan och halsont som är värst. Igår hostade hon så mycket att hon kräktes. Jag ringde vårdcentralen då två ur Thailandsällskapet åkt på lunginfammation med rejäl hosta, funderade på om hon kunde ha drabbats av något liknande. Det var så sent att de inte hade några tider idag, men nu sitter jag och väntar på att de ska öppna så att jag kan ringa igen för en läkartid, lika bra att kolla upp det tyckte sköterskan jag pratade med igår. Nu ligger hon i sängen framför Lotta flyttar hemifrån.

Vad gör Mika då?! Hon försöker just nu äta sönder släta väggar... där vilar inga tunga sorger inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0