Fyrtio mil är verkligen långt. Jag är s...

Fyrtio mil är verkligen långt. Jag är så himla less på att åka bil nu att jag har lust att hoppa av här och nu. Vart är vi tro?! Köping... Jag har läst fem skvallertidningar, käkat en säck med godis och sovit en stund, ändå känns resan oändlig. Dessutom har jag sjuk ont i ryggen, den blev bara tillfälligt bättre efter naprapatbesöket, nu är det lika ont som tidigare *gnäll gnäll*. Funderar på om jag verkligen orkar åka med Rikard till Söderköping imorgon, det känns ganska lockande att stanna hemma och mysa med Celine istället. Nu har jag bara 10% batteritid kvar på telefonen också, iphonen är precis som jag, inte heller anpassad för såhär långa resor. MEN vi är numera ägare till en finfin husbil! Dessutom slapp vi delta i städdagen som var i vår samfällighet idag eftersom vi inte var hemma.


Kommentarer
Postat av: ullis,diesel&maq

Får gratulera till den fina husbilen- kommer säkert bli kalas att kajka runt i med hela familjen :)

2010-04-24 @ 19:20:49
URL: http://www.dengrymmes.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0