Jag överlevde.

Nu är jag hemma igen. Hel, levande och kanske med en lite bättre rygg. Naprapaten var en man i femtioårsåldern, han såg inte livfarlig ut och förstod mig när jag förklarade att jag inte ville höra några stora knak. Efter en snabb granskning hittade han en mekanisk låsning i mitt ryggslut, till det hörde även muskelspänningar som uppkommit eftersom jag gått och spänt mig när det gjort ont. Han tryckte, bände och vred lite. Jag tror inte på något mirakel, men nog känns det som att det har hänt något i ryggen iallafall, kanske är den redan lite bättre? Jag fick förbud om att sitta med benen i kors och uppmaningen att röra mig långsamt. 550 kronor fattigare och med en ny tid inbokad till på måndag lämnade jag naprapathuset.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inget mirakel, det är vetenskap ;)

2010-04-22 @ 16:46:49
URL: http://www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0