Sen kväll - tidig morgon

Jag har märkt att det ofta är ett mönster hemma hos oss, när man vet att man måste upp tidigt dagen efter finns det alltid en massa man måste göra kvällen innan. Det resulterar såklart i att man oftast kommer i säng mycket senare än man borde. Ikväll är en sådan kväll. Vi kom precis hem från Coop, handlade mat till middagen imorgon, därefter var vi förbi Celines farmor och farfar och lämnade lite kläder och saker, för hon sover där inatt. Nu sitter jag här och har egentligen en massa saker jag borde göra, men orkar inte riktigt ta mig för dem. Fyra inatt (jag vägrar kalla det morgon!) ringer klockan och vi ska åka mot centralen för att hoppa på ett tåg som tar oss till Trollhättan. Där ska vi på riktigt köpa och hämta vår husbil!

Jag kanske borde ta tag i alltdetdärmanbordegöra och sedan gå och lägga mig då.

Kommentarer
Postat av: Britt

Lycka till med köpet i morgon. Vi hörs på söndag. Kram

2010-04-29 @ 22:16:26
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0