Sandra testar...

Det värsta (okej, kanske inte värsta, men ni förstår...) jag vet är fläckiga barnkläder, eller fläckar på kläder över huvudtaget. Oftast är de av den svåra sorten när det gäller barn, typ morot, apelsin, blåbär och gräsfläckar. Räddningen har varit galltvål, helt suveränt och biter på nästan alla typer av fläckar utan att bleka själva plagget. Jag vet inte hur många klädesplagg jag hade fått slänga om jag inte haft galltvålen.

Det fantastiska slutar inte där, Galltvål kan använda till nästan all rengöring som händer, oljiga och smutsiga saker som grillen, båtmotorn eller spisen, på läderprodukter, klassikern rödvin på vit duk, till och med hunden kan badas i galltvål!

Galltvålen är helt miljövänlig och givetvis inte testad på djur, en kanonprodukt som borde finnas i allas hem helt enkelt.

Galltvål finns både som en fast tvål och flytande form och kan köpas på flera olika ställen, t.ex. Clas Ohlson, Hemtex, Duka eller beställas från deras egen hemsida.



Galltvål har sin givna plats hemma hos oss.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller helt med galltvål är jättebra

2010-04-12 @ 19:28:08
Postat av: Åsa o Lovis

Har badat hundarna i galltvål i åratal... Och räddat ett par favoritjeans med björnbärsfläckar!

2010-04-13 @ 08:42:48
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0