Bilder från Bollnäs



Vi har haft en så rolig helg i Bollnäs, precis allt var bra! Platsen, banorna, campingmöjligheten, vädret, resultaten, upplägget, priserna. Jag tror knappast någonting hade kunnat vara bättre. Vi fick till och med sovmorgon båda dagarna och var ändå klara mellan tre och fyra på eftermiddagen. Hurra!



Vi stod med husbilen så nära planerna att tält egentligen var överflödigt, jag kunde sitta utanför bilen och hålla koll på hur det gick. Varje storleksklass hade en egen bana, smidigt och bra om man bara har hund i en storlek. Tyvärr såg jag knappt någonting alls av de andra banorna, men det var ju förstås självvalt.



På lördagkvällen blev det långbord med god mat och trevligt sällskap. Många åt kräftor, själv tycker jag inte om några skaldjur alls.



Jag hade lovat Rikard att filma alla, eller iallafall ett par lopp under helgen, tyvärr glömde jag kameran varenda gång och till slut filmade jag de två sista loppen med mobilen. Det här är sista individuella hoppklassloppet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0