Gina på besök



När vi åkte hem från Bollnäs i söndags fick vi en extra hund med oss. Gina tävlar i samma lag som Lova och följde med utan sin matte upp för att kunna delta. I veckan har hon fått bo hos oss och jag har sagt det förut och säger det igen, man kan nog ha hur många shelties som helst. Gina smälte in direkt och det har knappast märkts att vi har haft en extra hund i huset. Igår var vi en sväng och tränade och Gina sprang lite med både mig och Rikard, vilken superhund, glad och framåt. Lite otippat verkar Mika och Gina har funnit varandra mest, jag trodde Lova skulle klicka först med Gina, men hon tittar knappt på henne. Ikväll åker nog Gina hem, nu vet vi iallafall att det inte blir några problem att såsmåningom skaffa en hund till. Så länge det inte är en border collie förstås ;)


Såhär såg det ut nedanför min kontorsstol alldeles nyss.


Kommentarer
Postat av: Eva

fast det är ju likadant med bordercollie... man märker knappt att det är en till ;)

2010-08-19 @ 10:14:45
URL: http://seglinge.se
Postat av: Sandra

Mika känns ungefär lika "jobbig" som alla sheltiesarna tillsammans, om inte värre ;) Kanske blir man van med tiden, men just nu känns det som BC-kvoten här hemma är fylld, haha...

2010-08-19 @ 10:20:26
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0