Här står vi nu - Rutan

När vi åkte ner till landet i fredags tog jag med mig konerna. Det var första gången jag använde dem och i lördags fick Mika alltså testa rutan för första gången. Jag la en target hon är van vid i mitten och skickade bara på henne och hon fattade direkt. Testade att skicka två gånger utan target idag och bara säga stanna när hon hittat in i mitten, det gick också bra. La sedan tillbaka targeten, vill skynda långsamt. Detta känns nästan "för" enkelt för att vara sant, varför hade jag sådan ångest inför rutan?!



Filmen är efter att hon gjort ett par repetitioner, farten är alltså inte riktigt på max.

Kommentarer
Postat av: Theresé

Snyggt! Jag kör också rutan med target och skiftar med att ta bort den och ha den i. =)

2010-08-22 @ 21:43:06
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0