Lata dagar på landet



Helgen har som sagt spenderats vid sommarstugan i Nyköping med släkten. På lördagen åkte vi in till stan och shoppade och åt lunch. Det var ganska dåligt väder och det kom flera regnskurar. Idag har det varit bättre väder, vi har tagit det lugnt, promenerat och avslutade med middag hemma hos min mamma och pappa innan vi åkte hem.



Mika har riktigt njutit över att vara ute så mycket, hon har växlat mellan att träna med mig och slappa på gräsmattan.



Celine har lekt, lekt och lekt. Hon älskar lekstugan och att plocka fram alla saker som jag själv lekte med när jag var liten, bland annat den här åsnan. Observera att åsnan har benlindor, vad gjorde jag inte i brist på en riktigt häst? ;)



Tyvärr fanns det varken blåbär eller hallon kvar, det var för sent. Däremot var vindruvorna nästintill mogna, ätbara men lite hårda ännu.

Kommentarer
Postat av: Carina

Du skulle ha stannat på vägen i Södertälje, vi hat blåbär kvar :)

2010-08-23 @ 10:41:22
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0