Vi är på väg hem från mamma och pappa, har...

img_6807 (MMS)

Vi är på väg hem från mamma och pappa, har varit där på middag. Syrran hade rensat ur sina garderober och sorterat bort fyra säckar med kläder. Jag passade på att gå igenom dem och räddade livet på en pappkasse full med kläder, hade säkert kunnat ta hand om mer, men även mina garderober är trångbodda. Det som blev kvar åker vidare till myrorna. I en av säckarna stötte jag på riktig nostalgi i form av min gamla träningsoveralljacka från tiden jag höll på med gymnastik Hade den inte varit i storlek för en tioåring hade jag sparat den till Celine och tvingat henne att börja på Sofiaflickorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0