Julledigt!

Idag gjorde jag min sista arbetsdag innan julledigheten som varar till efter nyår. Den här veckan har varit ganska lugn och skön på jobbet, igår var det skolavslutning och efter den åkte vi in till stan och åt lunch och gick på julmarknaden i Kungsträdgården. Kallt som tusan och min ena vante lyckades få smältskador är jag skulle värma händerna över en öppen eld.



Idag var det alltså första dagen på jullovet för pojken jag jobbar med, vi ägnade oss bland annat åt att baka pepparkakor tillsammans med hans lillasyster. Traditionella hjärtan och gubbar fick samsas med kameler och giraffer, därefter dekorerade vi dem med kristyr och nonstop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0