Onsdagsstatus

Har lite bloggtorka just nu, sådant kommer i omgångar för mig, men går oftast över snabbt.

Har jobbat idag, Celine har varit på dagis och verkar må precis lika bra som vanligt. Efter arbetet åkte vi och handlade på Coop forum, jag tog ut Mika och tränade lite lydnad på parkeringen innan vi gick in i affären, plogat och upplyst, dessutom med massor av störningar. Träningen känns riktigt bra nu, ändå känner jag mig lite nojjig och orolig över debuten på lördag. Kommer hon att bete sig annorlunda, flippa ur eller gå ner sig? Vad gör hon om någon hund reser sig på platsliggningen och busar eller bråkar? Kommer vi överhuvudtaget till start, kanske börjar hon löpa innan helgen?
Jag anmälde till ytterligare en tävling igår, lydnad på Östhammars BK 26 december. Tänker som så, skulle hon börja löpa typ nu så har vi iallafall en chans att starta innan året är slut där. Klarar hon att hålla på sig över helgen så har vi antagligen inte så stora chanser att tävla den 26:e, men då har vi iallafall fixat debuten i Österåker. Jag tror jag har garderat mig.

Imorgon är jag ledig och då fortsätter julklappsjakten.


Kommentarer
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Man vet ju aldrig innan man provat hur det kommer gå så det är ju bara att köra. Blir det knas kan du ju alltid bryta. Vi håller alla tummar o tassar för att det blir en lyckad debut! :)

2010-12-01 @ 21:49:11
URL: http://www.dengrymmes.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0