Sandra bakar

Jag kände att allt detta bakande var som upplagt för en ny kategori, i sann tvprogramsanda kallar jag den "Sandra bakar".


Kokar knäck och väntar, vispar, gör kulprov, väntar ännu mera för att sedan...


...inse att de är mer än klara och skyndar mig att få i smeten i formarna innan den stelnar och helst utan att få det på händerna.


Kokostoppar, enkelt och glutenfritt


Kolakakor, kanske helt ojuliga, men de godaste kakorna!

Och i ugnen står pepparkaksbiscotti på tork, det luktar ljuvligt här hemma nu. Mellan gräddningarna hann jag dessutom få upp julgranen och klä den. Multitasking.

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh pepparkaksbiscotti låter jättegott! Har du lust att dela med dig av receptet? :-)

2010-12-18 @ 23:55:57
URL: http://Helene.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0