Träningsstatus

Ända sedan vi tävlade förra helgen har lydnadsträningen legat på is, all uppladdning inför debuten tog mycket energi och när det var över försvann också stora delar av motivationen. Mika har sysselsatt sig med annat och framförallt vallade vi ju hela helgen. Idag var vi dock uppe en sväng på klubben, planen var nertrampad och jag körde igenom hela lydnadsklass 1, förutom platsliggningen och tränade lite på tvåans apportering. Mika gick hur bra som helst och det känns alltid så kul att träna med henne, hon är ett riktigt lyckopiller. PM till både tävlingen i Östhammar och Tierp har kommit och jag kände att det kanske var dags att kolla av hur Mika kändes. I julhelgen lär det ju inte bli så mycket tid över till att träna heller, men jag tycker att vi har läget under kontroll. Jag är faktiskt riktigt tävlingssugen nu!

Imorgon är jag ledig och planen är att Celine först ska en sväng till dagis och äta jullunch, efter det hämtar jag henne och ska samtidigt ge pedagogerna varsin julklapp. Sedan åker vi med Katta till Kista centrum för att förhoppningsvis fixa de sista julklapparna, jag har ett par stycken kvar att inhandla. Jag måste komma ihåg att posta julkorten också.


Presenter till Celines duktiga "dagisfröknar"

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag provsmakade min apelsinglögg i kväll och den var supergod, tackar!! :-)

2010-12-15 @ 21:34:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Stine

En riktig toppen-klapp! Alla de där "glöggarna" är supergoda!!



God Jul

Stine

2010-12-16 @ 13:27:43
URL: http://www.16tassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0