Åre-summering

Nu har vi snart avverkat vår resa till Åre, imorgon ska vi inte åka någon snowboard, utan tar istället och sover ut, packar, äter frukost och kör hemåt. Det ska dels bli ännu kallare här imorgon, dels har flera varningar utfärdats för mycket snö och en del trafikkaos kan det säkert bli. Jag känner mig rätt nöjd nu, kroppen känns helt slut och jag längtar efter Celine och hundarna.

Antal dagar i backen: 3
Antal vurpor: 4 (Rikard 3, jag 1)
Antal kändisar : 1 (Petter i hotellreceptionen)
Antal hamburgare: 6 (3 var)
Antal köldgrader: -19 (idag)
Antal provsmakningar på Åre chokladfabrik: Minst två strutar (Ja, vi var där idag också...)
Antal bastubesök: 7 (6 på Holiday club, 1 på hotellet)
Antal körda mil: 130 (innan vi är hemma) 


Storsäljare på ICA i Åre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0