Dagens inköp

Äntligen hemma och är helt slut. Jag blir tröttare av att ha en ledig dag än att jobba verkar det som. Det jag i huvudsak åkte iväg för att handla var en present till mamma som fyller år i helgen och badkläder till Thailandresan, inget av det hittade jag, däremot en massa annat, varför är det alltid så?


Celine fick ett par mysiga tofflor och tre DVD-filmer.




Till mig själv köpte jag en del smycken, jag tycker sånt är så himla kul!


Två tunikor (på rea) och en jeansskjorta från Gina Tricot.

Vi åt lunch på IKEA, 16 spänn för köttbullarna på vardagar, löjligt billigt. Celine lekte en stund på barnavdelningen och köpte penslar, ett förkläde (som verkar ha förvunnit på vägen hem..?) och barnbestick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0