En dag på Junibacken







  



Idag har vi varit på Junibacken med Helena och Stella. Vi kom precis när första föreställningen börjat, sedan körde vi hela racet med pippiteatern, sångstunden, sagotåget och såklart lek i utställningarna. Jag tycker Junibacken är genialt, bra föreställningar och lagom stort lekutrymme. Det enda som jag tycker är dåligt är deras mat, man får inte äta medhavd mat alltså tvingas man äta i deras restaurang. Där serveras alltid pannkakor och köttbullar förstås, men dagens lunch är sällan något jag gillar. Dyrt är det också. Fikat däremot är av världsklass, så jag kompenserade min något fattiga köttbullslunch med att ta både kaka och muffins. Nu köpte vi årskort på Junibacken, så fler besök lär det bli. Både Celine och Stella somnade ganska omgående helt utslagna i vagnarna på vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0