Ledig fredag

Jag är ledig idag. Celine vaknade såklart lika tidigt som vanligt, men jag fick med hjälp av tv:n sova till strax efter nio. Vi har inga planer för dagen, men har småfixat lite här och där. Hittills har vi hunnit med ett besök på Coop för att handla mat och skottat fram julgranen på altanen som jag inte står ut med att se längre, nu är det februari, så den måste bort. All snö har gjort att det varit omöjligt att ens ta sig fram till den tidigare. Inatt, eller väldigt sent igårkväll, var plogbilen inne på gården och körde undan all snö i ett par gigantiska högar, undrar när de kommer att smälta bort, i maj?


Gula nummer 50 är vårt hus


En av snöhögarna


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag småler lite åt er gigantiska snöhög... jag har också varit ute och fotat idag, kommer snart i bloggen ;)

2010-02-05 @ 17:33:16
URL: http://seglinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0