Packad och klar

Just nu halvligger jag i sängen, med iphonen och kollar skidskytten, en svensk Björn leder! Det är så himla bra att ha tv i sovrummet, vi skulle knappt behöva en i vardagsrummet, kollar nästan aldrig på den. Vi har ägnat kvällen åt att packa inför Åre-resan imorgon, jag har verkligen försökt att dra ner så att vi inte släpar med en massa onödigt upp, vi ska bo på hotell, så vi slipper ju ta med sängkläder, handdukar och sånt iallafall. Nu gick svensken i mål, det blev guld! Tycker faktiskt att det är rätt kul med vinter-OS, igår tittade vi på snowboarden, det är såklart en favorit, annars gillar jag konståkning, såg de otroligt duktiga kineserna samtidigt som jag gjorde middag idag. Jag är ledig imorgon, så vi åker upp redan på morgonen, direkt efter att vi lämnat Celine på dagis, sedan tar vi typ hela dagen på oss att köra upp, självklart blir det ett stopp i Sågmyra med besök på butikerna dom ligger där. Celine är lite kluven inför det här att vi ska åka iväg utan henne. Hon tycker det ska bli kul att sova över, först hos sin farmor och farfar, sedan i helgen hos mormor och morfar, men pratar samtidigt om att hon vill följa med och åka skidor. Det blir nog bra, hon kommer att vara sysselsatt med roliga saker hela tiden, men vi kommer såklart att sakna henne massor! Både datorn och givetvis mobilen kommer att följa med upp i norr, så lite bloggande ska nog hinnas med också.

Kommentarer
Postat av: Britt

Bra att du har datorn med om abstinensen skulle bli för stor :-)

Jag väntar fortfarande på uppdateringen med rockringen, vart tog den vägen :-)

Kör försiktigt och var rädd om armar och ben i backen, du kommer att behöva dem snart.

Ha en skön semester.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0