Pysselkväll

Celine är inne i en period där det ska pysslas hela tiden. Måla, klippa och hålla på med klistermärken toppar just nu listan över favoritsysselsättningar.
Bara nu ikväll har hon producerat en hel hög med konstverk.







Idag firar jag fredag, eller det är lite den känslan jag har iallafall, för nu är jag ledig ända fram till måndag. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb och framförallt mina arbetstider? Ledigheten börjar med ett tandläkarbesök imorgon förmiddag. Lite ångest. Jag har räknat ut att jag bara varit där en gång sedan jag fick börja betala för tandläkarvård, en gång. På sjuochetthalv år. Det är såklart alldelles för sällan och smällen kommer väl imorgon, tur att det är löning samma dag.


Kommentarer
Postat av: Mia Kaleli

Hej! En liten konstnär i Celine ser jag! Roligt med nya valpen!

2010-02-24 @ 20:17:39
URL: http://www.nogg.se/tuveklur
Postat av: Calimero

Hej =)

Roligt att du hittat till vår blogg ända i från storstan ;) Vet ej om du hunnit läsa så mycket och att du såg att vi lottat ut några vuxen tröjor ifrån villervalla. Kan i allafall avslöja att det kommer en till sån tävling om ett tag !!

Kram från Calimero gänget genom Petra

2010-02-24 @ 21:25:34
URL: http://www.familjebutiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0