Sågmyra avklarat!

Nu lämnar vi precis Sågmyra där vi bland annat besökt min favoritbutik Calimero. De har så mycket fina kläder och saker, jag kan gå runt där inne hur länge som helst, idag blev det typ en timme innan Rikard nästan slet ut mig därifrån ;) Det blev en massa kläder till Celine och lite annat smått. Visar foton ikväll när vi kommer fram. Nu har vi ungefär 40 mil kvar, jag tycker det är jobbigt att sitta brevid, kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara att köra... Rockringen då undrar ni ;) Jodå, jag köpte en i lördags, tyvärr var jag betydligt sämre på det än jag föreställt mig att jag skulle vara. Jag ligger i hårdträning nu, bäst går det faktiskt med rockringarna vi har på jobbet, kanske är de av en annan storlek eller något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0