Toppa formen och mera namn

Läste precis bestämmelserna för uttagning till landslaget i agility i år. Till skillnad från de senaste åren kommer hela uttagninen att ske under en helg och sex lopp kommer att genomföras i en inomhushall, varav fyra resultat räknas. Jag tror att det kommer att bli riktigt kul och spännande, då gäller det att ha hunden i toppform och verkligen kunna prestera. Det som kan ses som en nackdel är väl att om man skulle ha råkat dra på sig eller hunden en skada så är man helt chanslös. Lova och Rikard kommer att söka landslaget i år också, Lova är precis sju år fyllda och hon känns stark och fin i kroppen, hon utvecklas fortfarande och blir bara bättre, jag tror hon kan hålla sig ett par år till i toppen.

Min mamma kläckte ett till namnförslag nu ikväll till den lilla svarta, Mika. Kanske kan vara något? Testa att vänd på namnet också. För övrigt har blogtown legat nere hela dagen och jag lider lätt abstinens, dumma dem.

Kommentarer
Postat av: Britt

Ja, tyvärr blir det ingen uppdatering utan blogtown :-(



Allt är i alla fall bra. De äter och sover. Någom av dem gnällde lite i natt men annars är de tysta och nöjda. Just nu sover alla 5, riktigt gulligt.



Sol är kanondålig i magen men jag har dietfoder kvar sen förra gången, så vi ska nog fixa det också.



Jag har fungerat på tiknamn. Har fastnat lite för Fun eller Eve. Sue gillar jag också men det är för likt Sol. Amy tycker jag om men vill helst inte ha tvåstavigt. Svårt, jag kommer att väl att vela lika mycket med det som om jag ska ha hane eller tik :-)



Hoppas blogtown repat sig till i morgon.

Postat av: Annika

Mika-jättefint!

2010-02-03 @ 22:08:16
URL: http://www.kennelnyans.se
Postat av: Cili

Mika gillade jag, det låter fint och är lätt att ropa :D

2010-02-04 @ 08:04:31
URL: http://cili-blomgren.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag kom på ett! Myra de gillar jag :)

2010-02-06 @ 07:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0