Valpfoton och rockring!

Morgonen började med en liten rapport från Britt, valparna hade börjat öppna ögonen idag! :) Genast blir det lite mer personliga och "på riktigt" tycker jag. Fick även några foton av tikarna på mobilen, så himla söta. Jag försöker att inte få någon favorit eftersom jag inte vet vilken som är min ännu, inte för att jag tror att jag kommer att bli besviken på något sätt, utanför att det känns bäst så. Namnen vi velar emellan just nu är Sot eller Mika, kanske beror det lite på vilken av dem de blir. Celine tycker absolut att valpen ska heta Mika och pratar ofta om henne, även alla på dagis har fått höra allt om Mika. Kan nog bli svårt att styra om henne, dessutom säger hon sot om sin fot, hon byter ofta ut f mot s.

   

Igår testade jag en rockring på jobbet, jag kunde aldrig det i typ lågstadiet när man höll på med sånt och har inte testat sedan dess. Nu bestämde jag mig för att jag skulle klara det och efter bara ett par försök lyckades jag riktigt bra! Idag vaknade jag upp med träningsvärk i magen, då är frågan, är rockring ett perfekt träningsredskap eller är jag bara sjukt otränad? Jag misstänker att det kan vara en kombination. Funderar seriöst på att köpa mig en rockring, det var ju rätt kul och får jag träningsvärk efter ett par minuter så lär ju det hjälpa lite? Vi ska iväg en sväng på eftermiddagen, först till Quality outlet i Barkarby, sedan Kista för middag och bio. På Toys r us borde det väl finnas rockringar även om det inte är säsong för dem just nu. Får jag tag på en kan jag nästan utlova filmbevis på mina nya talanger sedan, Haha...


Kommentarer
Postat av: Theresé

Rockring är även super kul o använda i hundträningen =) Lära dem hoppa igenom osv.. :P

2010-02-13 @ 21:18:27
URL: http://www.stis.se
Postat av: Åsa o Lovis

kör rockring på Wii Fit :)

2010-02-13 @ 23:59:11
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0