Shopping i Jakan

Celine tyckte att jag sovit färdigt runt åtta, vi gick upp, gjorde oss iordning och stack till dagis. Jag hade en effektiv morgon och hade innan klockan blivit tio hunnit vara ute med hundarna, städat av lite och satt på en tvättmaskin. Kände att jag förtjänade lite shopping, det var ganska länge sedan och utan större övertalning fick jag med mig Helena. Hon hade dessutom tillgång till bil så att vi slapp passa tåg och buss. Vi åkte till Jakobsberg, gjorde en hel del fynd och åt god sallad på Tastys. Hittade bl.a. ett par jeans som jag redan har och tycker mycket om fast i en annan färg, dessutom på rea. Köpte även några basplagg, två linnen och en tröja på H&M. Några av de andra sakerna kan ni se här nedanför.


Armband från Stockh lm (MQ)


Örhängen från Ur och Penn


Jeanstights HM

Vädret är kanonfint idag, soligt men ganska kallt. Vi tänkte åka och träna på klubben ikväll, det var länge sedan vi var där, men i söndags när vi var på årsmötet såg planerna helt okej ut trots all snö. Det jobbiga är att släpa fram hindren, men det räcker egentligen med att ta fram ett par stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0