Ajfånblogg

Ligger i sängen och testar att blogga från iphonen. Jag har provat förut men ruttnade eftersom det inte verkar finnas någon applikation för blogg.se, det gör att det är krångligt att blogga och jag verkar inte kunna ändra särskilt mycket eller lägga in bilder..? Nåja, det kan ju fungera som en nödlösning, annars föredrar jag nog att blogga från datorn. Iphonen i övrigt motsvarar verkligen mina förväntningar och jag är helt fast... Rikard som från början har haft en återhållsam och negativ inställning till den börjar vekna och vill låna då och då ;) Vi fick rätt mycket snö idag och har åkt i härligt puder, mot slutet var det dock rätt jobbigt och slagigt eftersom snön samlats i högar i hela backen, imorgon blir det sista dagen med åkning och på söndag bär det av hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0