Första träningspasset

Nu ikväll, efter middag och bajsning ute (ja, jag veeet att ni gärna vill läsa alla detaljer om bajs och kiss, haha...) tog jag med mig Kim, klicker, lite godis och ett gäng olika saker ner i källaren. Där har fortfarande halva rummet heltäckningsmatta som är halkfri och så får vi vara ifred från de andra hundarna och Celine där. Kim var pigg och på bushumör så jag tänkte leka lite med henne och introducera klickern. Hon hämtade glatt det mesta som jag kastade iväg, även skedar och platsmuggar gick bra. Kampa med en av Rikards gamla strumpor är en annan favorit. Jag påbörjade även inklickningen med korv som hjälp i tre korta pass mellan lekstunderna.

Celine är så söt, hon vill inte ha strumpor på sig alls när vi är hemma för att "Kim ska pussa (läs bita) på hennes fötter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0