Iphone

Efter att ha funderat i någon vecka slog jag till. Idag. En Iphone är min! Eller ja, på pappret iallafall, tyvärr fanns den inte i butik, utan väntas komma om ett par dagar. Det känns bra, alla jag pratat med (som har en) är helnöjda, har faktiskt inte hört något negativt, får nästan känslan av att det är som en sekt. Har man bara en Iphone blir allt fantastiskt och de "utanför" som ännu inte förstått allt bra är det lite synd om. Min tro stärktes ytterligare när säljaren med vild övertalning och ett stort leende praktiskt taget plockade ur legitimationen ur min plånbok. "Har man en gång provat en iphone går man aldrig tillbaka till Nokia-Ericsson-träsket" lovade han självsäkert. Nu är jag också med. I Iphonesekten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0