Kim <3

Ja, jag vet att jag hyllat henne förut, men eftersom allt med den här rasen är så nytt för mig möter jag nya Aha-upplevelser hela tiden. Det är nästan läskigt hur smart hon är och hur fort hon lär sig nya saker (både bra och mindre bra... hehe...) Idag har jag jobbat första dagen sedan vi hämtade henne och lite separtionsångest hade jag nog även om jag vet att hon har det kanonbra hos Katta. Nu på kvällen passade jag på att fånga upp lite överskottsenergi med ett träningspass på hallgolvet, filmbevis på dagens färdigheter kommer kanske imorgon. Nu ska jag ner och ge Rikard en match i Wii-Pingis :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är väldigt roliga små hundar :D

Flicka springer runt och knör sig in mellan folks ben nu :-D.

Jag tror att ligg ska bli första rörelsen jag sätter kommando på.

2010-01-11 @ 22:11:55
URL: http://pudelbus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0