Sista dagen

Nu har jag ordnat upp det värsta kaoset här hemma, sängen är renbäddad, tvättmaskinen snurrar, diskmaskinen snart klar och Celines leksaker som tidigare var utspridda i hela huset är undanplockade. Dags att ta itu med sig själv, ansiktsmasken är precis lagd. Jag har förfallit lite under min nästa tre veckor långa semester och även om det kommer kännas tungt att gå upp äckligt tidigt imorgon så blir det nog bra att vardagsrutinerna kommer igång. Celines sömn och matvanor fungerar mycket bättre då, som det är nu är hon upp till 23.00 och sover halva dagen och lever på smörgåsar och välling. Efter lite påverkan (Anna...) har jag bestämt mig för att gå med i Aftonbladets viktklubb, mest för att få lite mer koll på vad jag stoppar i mig och kanske också tänka efter lite mer innan jag gör det. Sex månader till sommaren, halva den tiden till Thailandresan.
Idag är sista dagen på mitt osunda leverne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0